كاستا: تساوی عادلانه ترین نتیجه بود/ از پرسپولیس بهتر بودیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، آلبرتو كاستا پنجشنبه شب پس از شكست مقابل تیم پرسپولیس در نخستین بازی لیگ برتر، گفت: تیم ما در این دیدار بسیار بهتر از پرسپولیس كار كرد و تقریبا بیشتر بازی در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیكنان ما از موقعیت های خود به هیچ عنوان نتوانستند استفاده كنند و پرسپولیسی از كمترین موقعیت های خود به بهترین شكل استفاده كردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: اگر روح اله عرب می توانست در اواخر بازی موقعیت خود را تبدیل به گل كند پرسپولیس به هیچ عنوان نمی توانست ما را شكست دهد.

وی تصریح كرد: از تمام بازیكنان و هواداران تشكر می كنم و می دانم تمام هواداران صنعت نفت از عملكرد تیم خود در دیدار مقابل پرسپولیس رضایت دارند و شرمنده آنها هستم كه نتوانستیم سه امتیاز را بدست بیاوریم.

وی اظهار داشت: فكر می كنم در این دیدار نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه بود و پرسپولیس به هیچ عنوان از تیم ما برتر نبود كه سه امتیاز را گرفت.

كاستا، خاطرنشان كرد: تیم ما زمان زیادی در اختیار دارد و می توانیم به شرایط خوبی برسیم. در این بازی مصطفی صبری، رسول نویدكیا و جیگو ملو از بازیكنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و مطمئن باشید اگر آنها حضور داشتند نتیجه بازی چیز دیگری بود.

وی تاكید كرد: در صورتی كه تلاش خود را ادامه دهیم در پایان فصل تیم صنعت نفت آبادان در جایگاه بسیار خوبی در جدول مسابقات لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

ورزشی **7104**9118**





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: